| GirlPower ½ marathon Amsterdam (18 okt) |
|
De Girl Power was een beetje uitgewerkt helaas… Martine haakte af i.v.m. studie en Els had zich nogal uitgeleefd in de tuin en daarbij een blessure opgelopen! Twee powergirls bleven over en gingen vol goede moed, maar wel met enige zorgen (om elkaar) richting Amsterdam…
Op het plaats delict aangekomen kwamen wij al heel snel Guus tegen, die ons bescheiden vroeg of hij met ons mee mocht lopen, hij had het nummer van Els gekregen. Hij zou ons niet tot last zijn en we moest het ècht zeggen als we het niet wilden, of als we genoeg van hem hadden en geen behoefte aan een man in de girlpower, en als we…… JA GUUS, het is OKEE we hebben nu 3 keer gezegd dat we het hartstikke leuk vinden als je bij ons blijft, EN NU MOET JE STOPPEN MET ONS TE VRAGEN ANDERS WORD JE IRRITANT!!! En als je dat tijdens de wedstrijd ook doet dan kun je alsnog vertrekken!!!!! Zo. Niet meer gehoord verder ;-) Zo gingen we gedrieën op weg naar het Olympisch stadion, waar Diana en de kids ook kwamen. We konden prachtig de aankomst van de hele marathon zien, wat heel indrukwekkend was. Na de aankomst van Arjan, ultra- en soulmate van Guus, in een prachtige PR van 1.45…. gingen we naar ons startvak. Caroline is iets beter in voorzichtig beginnen dan ik, en is wat dat betreft veel verstandiger aangezien ik al heb ervaren dat mijn snelle starts aan het eind niet zo goed uitpakken, dus ik bleef precies naast haar lopen. De bedoeling was samen uit samen thuis, ook om het wat gemakkelijker voor Guus te maken, die anders een dilemma zou krijgen, wat ik hem ook niet aan wilde doen. Groetjes van Tineke en Carolien |